Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Κύριε, συγχώρεσε μας, γιατί δεν συμπάσχουμε με εκείνους πού τούς θερίζει ή πείνα..............


Βοήθησε, Πολυεύσπλαχνε, την ψυχή μου, να μη δαγκάνη σαν φίδι, να μη κεντά σαν σκορπιός, να μη επιτίθεται σαν ύαινα, να μη σχίζη σαν όρνεο το διπλανό μου.

Κύριε, χάρισε μου μια καρδιά πού να συμπονά, πού να βοηθά στη διόρθωση του αδελφού μου, πού να προσεύχεται για τον παραπεσόντα πλησίον μου.

Κύριε, βοήθησε μας να ενθυμούμεθα όλους εκείνους που βρίσκονται στ' άλλα μέρη της γης και αγνοούν την αλήθεια Σου.

Κύριε, συγχώρεσε μας, γιατί δεν συμπάσχουμε με εκείνους πού τούς θερίζει ή πείνα. Μ' εκείνους πού ή άσπλαχνη κερδοσκοπία τούς έχει παραδώσει στον αλληλοσπαραγμό, Χριστέ μου. Συγχώρεσε τις σοβαρές ελλείψεις μας και τα μεγάλα εγκλήματα της γενειας μας.

Κύριε, συχνά βλέπω κάτι πολύ θλιβερό: Άνθρωποι πού δεν έχουν τίποτε να εκφράσουν, ομιλούν συνεχώς, φλυαρούν και ή κενή πολυλογία τους είναι τόσο αποκρουστική! Κύριε, γλύτωσε με από αυτή την αδυναμία.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου