Σάββατο 17 Ιουνίου 2017

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΣΤΑΡΕΤΣ GURYANOV NIKOLAI




Κύριε, ελέησον, Κύριε να με συγχωρήσει

Κύριε, ελέησον, Κύριε, συγχώρεσε με. .
Βοήθησέ με, Θεέ μου, να φέρω τον σταυρό μου.
Έχεις  περάσει με αγάπη Το ακανθώδες μονοπάτι σου,
Έφερες  σιωπηλά τον Σταυρό, σου  σκύβοντας το  στήθος.
Και, σταυρώθηκες για μας, υπόφερες   πολύ,
Για τους προσευχόμενους εχθρούς σου, θρηνούσες για τους φίλους σου.
Είμαι αδύναμος στην ψυχή, το σώμα είναι επίσης αδύναμο,
Και στα πάθη   αμαρτωλός., είμαι εγκληματίας.
Είμαι ένας μεγάλος αμαρτωλός στο γήινο μονοπάτι,
Γκρινιάζω, φωνάζω ... Κύριε! Συγνώμη.
Βοήθα με Θεέ μου! Δώσε μου δύναμη δύναμης,
Για να μπορώ να σβήσω τα πάθη μου στην καρδιά μου ...
Βοήθα με Θεέ μου! Μεγάλο χέρι,
Χάρισε μου υπομονή, χαρά και ειρήνη.
Είμαι μεγάλος αμαρτωλός στο γήινο μονοπάτι ...

Κύριε δείξε έλεος. Κύριε, συγγνώμη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου