Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

Ξέρεις πόσοι Άγιοι υπάρχουν μέσα στον κόσμο πού γονατίζουν κι ανοίγουν οι Ουρανοί και ό Κύριος τούς ακούει με αγάπη;





•        Όταν πάει μία προσευχή από έναν άγιο άνθρωπο, από μία πονεμένη ψυχή, και ζητήσει: «Κύριε, κάνε πιο πίσω το κακό αυτό, φέρε γαλήνη στο πλάσμα Σου εδώ κάτω», θα κάνει πίσω ό Κύριος, γιατί το αγαπάει το πλάσμα Του οι προσευχές των ανθρώπων άπ' το Άγιον Όρος, αλλά κι από εδώ, μέσα στον κόσμο. Ξέρεις πόσοι Άγιοι υπάρχουν μέσα στον κόσμο πού γονατίζουν κι ανοίγουν οι Ουρανοί και ό Κύριος τούς ακούει με αγάπη;


•        Βλέπεις, παιδί μου, τί γράφει ό Άγιος Ιωάννης της Κλίμακος; Δεν είναι δικά του αυτά. Άλλος του τα είπε, για να τα γράψει.

•        Απ' όταν ή μητέρα μου, μου μίλησε για τον Χριστό, μέχρι αύτη τη στιγμή πού σου μιλάω, δεν αμφέβαλα ποτέ για τον Κύριο. Και το μόνο πού έκανα ήταν να τηρώ τούς νόμους Του, όσο γίνεται πιο καλά. Αυτόν τον αγώνα έκανα μέχρι τώρα και συνεχίζω να τον κάνω. Κι αν έχω κάτι να πάω στον Κύριο, είναι ότι δεν έχω πει ψέμα ποτέ μέχρι τώρα.

•        Έχεις συνεχή θλίψη κι αυτό, παιδί μου, δεν είναι καλό. Πρόσεξε το. Ό θεός θέλει να είμαστε γεμάτοι από χαρά, δεν τη θέλει τη θλίψη. Να προσεύχεσαι, όσο μπορείς. Έστω κι αυτό το λίγο, το ακούει ό θεός.

•        Δεν αξίζει για τίποτα στον κόσμο να θλίβεσαι. Το ξέρεις αυτό; Να χαίρεσαι, μανούλα μου. Και να μη στενοχωριέσαι, να μη ζαλίζεσαι για πράγματα πού δεν είναι στη δικαιοδοσία σου.

ΒΙΒΛΙΟΓ. ΓΕΡΩΝ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ ΛΑΖΑΡΗΣ. Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΔΑΔΙΟΥ. ΤΟΜΟΣ Β. ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΚΡΙΤΑΣ 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου